STOSOWANIE KWASU ALFA LIPONOWEGO W MIAŻDŻYCY

Częstą dolegliwością związaną z układem krwionośnym jest miażdżyca. Wywołana jest pierwotnym uszkodzeniem błony śluzowej naczynia krwionośnego.

Jest to choroba niezwykle niebezpieczna dla serca i całego układu krwionośnego. Blaszki miażdżycowe zalegają nie tylko w jednym miejscu, lecz rozprzestrzeniają się na cały organizm. Proces ten przebiega podstępnie i bezboleśnie. Niepokojące objawy dostrzegamy dopiero, gdy tętnice są już poważnie zwężone. Bardzo często do zmian miażdżycowych dochodzi w tętnicach kończyn dolnych. Tętnice zawierające blaszki miażdżycowe ulegają zwężeniu. Przyczynami prowadzącymi do rozwoju miażdżycy są: palenie papierosów, cukrzyca, nadciśnienie tętnicze. Leczenie miażdżycy kończyn dolnych jest zróżnicowane i zależne od stadium rozwoju choroby.

Kwas liponowy pomaga chronić delikatny, jednokomórkowy śródbłonek, wyścielający naczynia krwionośne. Co więcej, poprawia umiejętność rozluźniania naczyń krwionośnych, pomagając obniżyć ciśnienie krwi, poprawiać jej przepływ , i zmniejszać ryzyko sercowo-naczyniowych chorób takich jak atak serca i wylew. Lepszy przepływ krwi w nogach również może zredukować ból związany z długotrwałym spacerowaniem albo innymi ćwiczeniami.

Kardiolodzy obecnie zaczynają rekomendować kwas liponowy, wraz z innymi przeciwutleniaczami, takimi jak Koenzym Q10 (CoQ10), przed operacją chirurgiczną aby ochronić delikatne naczynia krwionośne podczas zabiegu.

Jednak możesz użyć kwasu liponowego aby zmniejszyć ryzyko chorób układu krążenia, na długo przed tym, zanim będziesz potrzebował operacji kardiochirurgicznej.

Kwas liponowy obniża poziom zarówno cholesterolu jak i lipoprotein o niskiej gęstości (LDL) oraz redukuje rozmiar i liczbę płytek miażdżycowych, niebezpiecznie zwężających tętnicę, przyczyniając się do ataku serca i zawałów. Dodatkowo, kwas liponowy może obniżyć poziom niektórych toksyn komórkowych, które przyczyniają się do chorób układu krążenia, szczególnie tych związanych z cukrzycą.

Nawet osoby już z chorobami serca mogą odnieść korzyści z kwasu liponowego. Stenty serca, mające na celu poprawę przepływu krwi po zawale, mogą zostać zablokowane przez formowanie się nowych, niepożądanych tkanek, czemu można zapobiec dzięki suplementacji kwasu liponowego. Powstrzymuje on również obumarcie komórek serca, narażonych na wysokie stężenie cukru we krwi, czynnik około-diabetycznych chorób serca.

Miażdżyca to choroba przewlekła, nieuleczalna i postępująca. Najważniejsze jest zapobieganie rozwojowi miażdżycy poprzez właściwą dietę, wysiłek fizyczny, niepalenie tytoniu oraz wdrożenie leczenia, które spowolni proces miażdżycowy stosując KWAS ALFA LIPONOWY podawany dożylnie - CHELATACJA.

Chelatacja dożylna- to zabieg oczyszczania organizmu z metali ciężkich, toksyn, odnowa komórek i narządów oraz rewitalizacja . W gabinecie wykonujemy zabiegi chelatacji przy użyciu wlewów kroplowych z kwasu alfa-liponowego (ALA). Zastosowanie innych substancji we wlewach kroplowych pozwala na spotęgowanie rezultatów holistycznej terapii. Harmonijnym uzupełnieniem terapii chelatowej jest naozonowany wlew kroplowy lub wlewy z WIT.C

Chcesz dowiedzieć się więcej lub umówić na konsultację z lekarzem?

Skontaktuj się z nami (kliknij tutaj)